۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۱۶۸۲۳
حجت‎الاسلام مصباحی مقدم در واکنش به اظهارات مسئولان فرهنگی:

مناسب نبودن فضای کنسرت‌ها برای حضور خانواده‌ها/ شان خانواده‌ها باید از صیانت بیشتری برخوردار شود

اینکه برخی از مسئولان فرهنگی اظهار می‎کنند که عدم برگزاری کنسرت‌های مختلط به معنای حذف خانواده هاست، تفکر درستی نیست چراکه در کنسرت‌های کنونی که شاهد برگزاری آن‌ها هستیم تمام جهات حضور خانواده‌ها رعایت نمی‎شود.
مناسب نبودن فضای کنسرت‌ها برای حضور خانواده‌ها/ شان خانواده‌ها باید از صیانت بیشتری برخوردار شود
حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبین نیوز مبنی بر اظهارات برخی مسئولان فرهنگی کشور در رابطه با برگزاری کنسرت‌های مختلط در کشور اظهار کرد: در کنسرت‌ها باید به حفظ شان و جایگاه افراد و حرمت‌ها آن‌ها توجه شود تا بتوان یک محیط سالم و امن را برای حضور خانواده‌ها در این برنامه ها فراهم کرد.

وی افزود: اینکه برخی از مسئولان فرهنگی اظهار می‎کنند که عدم برگزاری کنسرت‌های مختلط به معنای حذف خانواده هاست، تفکر درستی نیست چراکه در کنسرت‌های کنونی که شاهد برگزاری آن‌ها هستیم تمام جهات حضور خانواده‌ها رعایت نمی‎شود.

مصباحی مقدم تصریح کرد: ما تاکنون نتواسته‌ایم محیط مناسبی برای حضور جمعی خانواده‌ها در کنسرت‌ها فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حفظ صیانت خانواده‌ها یکی از مهمترین وجوه سبک زندگی دینی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و از انجام اموری که به آن خدشه وارد می‎کند، پرهیز کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم به منظور شرکت در طرح تقویت مبانی دینی با محوریت سبک زندگی دینی و ارائه مطالبی در دو حوزه عمومی و تخصصی در این طرح به مدت سه روز به شهرکرد سفر کرده است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۶:۰۷

31 Jan 2020